26 Eylül 2013 Perşembe

Dermokil Şampuan Kil & Keratin Normal Saçlar

        Dermokil şampuanı iki haftadır kullanıyorum. Daha önce Dermokil'in tek kullanımlık kil maskelerini kullanıyordum ve çok memnun kalmıştım, bu markaya oldukça güveniyorum.Fiyatının oldukça ekonomik oluşu da beni bu şampuanı almaya itti. İki tane 500 ml'lik şampuanı 11 TL gibi çok ekonomik bir fiyata aldım. Bir alana bir bedava kampanyası vardı.



        Şampuanın vaat ettiklerine gelirsek ; saçları güçlendirir, sağlıklı bir hacim kazandırır, içeriğindeki doğal kil mineralleri ve bitkisel keratin sayesinde elektriklenmeyi azaltır ve saçların direncini arttırarak aktif bir şekilde korur.
        Benim gözlemlerim ise; kokusu hoşuma gitti çok baskın değil, kapağı çok kullanışlı, kullanacağınız şampuan miktarını kolaylıkla ayarlayabiliyorsunuz. Saçlarımı yumuşattı ;fakat elektriklenme sorununu çözemedi :( Saçlarımın dolaşmasına da çözüm olamadı bunun için yanında mutlaka bir saç kremi vs. kullanmalısınız. Fiyatına göre genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim.

        Umarım yardımcı olabilmişimdir. Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder