26 Eylül 2013 Perşembe

Mix and Match Oje deseni

        Tırnaklarımda birçok oje desenini birarada denedim. Soft renkler kullandım. Canlı renkler de kullanabilirsiniz elbette ama ben her tırnağım farklı desende olduğu için daha canlı renkler kullanmak kötü görünüm yaratabilir diye düşündüm. Tırnaklarıma simler, pullar yerleştirmeden de olmazdı. Bu pullar için Flormar'ın Glitter koleksiyonundan GL09 ojesini sürdüm. Bu koleksiyona bayılıyorum özellikle de bu rengine.


     
         Puantiyeleri yaratmak için toplu iğne kullandım. Bu desende bir de zigzag makasına ihtiyacınız olacak. Orta parmağımdaki deseni yapmak için önce Pastel'in bej rengi bir ojesini, tüm tırnağıma uyguladım. ( Maalesef ki numarası silinmiş sizlere söyleyemiyorum ) Daha sonra zigzag şeklinde kestiğim bantları tırnağıma yapıştırdım ve üzerine Flormar'ın Pretty serisinden P16 rengini sürdüm. Ojeler kurumadan bantları kaldırdım. Ve işte sonuçç :) 




        Umarım yaptığım deseni beğenirsiniz. Güzel kalın :)

        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder