28 Ekim 2013 Pazartesi

El Kremi Savaşları

Ürünlerin karşılaştırmalı tanıtıldığı postları okumayı çok seviyorum. Ben de sizler için kullandığım el kremlerini karşılaştırdım :)



        1. I love mango & papaya : Bu el kreminin içeriğinde parabene rastlamadım. Kokusu gerçekten çok güzel. Çok kolay emiliyor. Nemlendirmesi orta dereceli, kış günleri için yetersiz. Daha önce bu serisinin çilek & milkshake li olanını da kullandım onun da kokusu çok güzeldi, insanın yiyesi geliyor :) Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 7 TL idi.(75 ml)

        2. Dalan d'olive El ve Vücut Kremi: Paraben içermiyor. Ambalajında bunu özellikle belirtmişler. Kokusu beni rahatsız etmedi hatta hoşuma gitti. Kolay emiliyor, nemlendirmesi orta dereceli.Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 3.25 TL idi. Açıkçası fiyatına göre bu el kremini çok başarılı buldum.(75 ml )
        
       3. Watsons H Bella Çilekli- Tarçınlı El Kremi: Bu kremi almayı bir daha kesinlikle düşünmüyorum. İçeriğinde her çesit paraben var. Nemlendirmesi yetersiz ve kokusu çilekli şurup gibi. Kokusu beni gerçekten çok rahatsız etti :( Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 7 TL idi. (80 ml )

       4. Nivea Repair & Care El Kremi: Maalesef paraben içeriyor. Kullandığım kremlerin içinde nemlendirmesi en iyi olanı buydu ; fakat kolay emilmiyor, ellerinizde bir süre yapış yapış kalıyor.Ben bu kremi gece yatmadan önce sürdüm ve sabah ellerim hala nemli ve yumuşacıktı. Gündüzleri bu kremi zor emiliminden dolayı kullanamadım.Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 10 TL civarındaydı. (50 ml )

      5. L'occitane Shea El Kremi : Paraben içermiyor. İçerisinde %20 oranında shea yağı bulunuyor. Shea yağının yanık ve yaraların tedavisinde etkili olduğu anlaşılmış. Cildi güzelleştirip, koruyor. Kremin fiyatı 23 TL. Bu parayı 30 ml bir ürüne verince üründen beklentilerim doğal olarak arttı. Fakat ürün beklentilerimi karşılayamadı. Nemlendirmesi orta dereceli, kokusundan pek hoşlanamadım. Maalesef ki bu krem ellerimin kuruluğunu gideremedi :(


       6. Arko Nem Gliserinli El Kremi: Bu kremi bir daha almayı düşünmüyorum. Maalesef bu krem de Watsons H Bella El kremi gibi her çeşit parabeni içeriyor. Çok yoğun bir kokusu var. Çocukluğumda kullandığım şampuanlardan biri gibi kokuyor ;fakat hangisi olduğunu çözemedim. Nemlendirmesi orta dereceli. Kolay emiliyor ; fakat ellerime sürdüğümde şampuan kokusundan dolayı rahatsız oluyorum sanki ellerime şampuan sürmüşüm de yıkamalıyım gibi hissediyorum.Bu kremi 3.5 TL ye almıştım. (75 ml )

       Bu kremlerin içinde en çok Dalan d'olive El ve Vücut Kremi ve I Love Mango& Papaya El Kremini beğendim. İkisi de paraben içermiyor. Nemlendirmeleri güzel , kokuları güzel ve fiyatları uygun :) Nivea Repair & Care El kreminin nemlendirmesi ise içlerinde en iyisiydi ; fakat buna rağmen çok eksi yanı da var :(

     Sizler bu kremlerden herhangi birini kullandınız mı? İçlerinde memnun kaldığınız oldu mu ? Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder