1 Ekim 2013 Salı

Puantiyeli Oje Deseni

         Bu puantiyeli, çok şık, çok kibar oje deseninin yapılışı çok ama çok kolay :) Bu deseni yapmanız için birbirine uyumlu renkte ojeler ve kürdana sahip olmanız yeterli.



        Ben annemin tırnaklarına uyguladım bu deseni. Kısa tırnaklara çok yakıştığını düşünüyorum. Yapılışındaki ipuçlarına gelirsek; Önce istediğiniz bir rengi tüm tırnaklarınıza uygulayın.Daha sonra fon olarak uyguladığınız renge uygun renklerde puantiyeleri yapacağınız ojeleri seçmelisiniz. Puantiyeleri kolay yapabilmek için ojenin bir kısmını temiz bir kağıda dökün ve kürdanın ucunu kağıttaki ojeye batırarak puantiyeleri elde edin. Daha sonra puantiyeleri tırnağınızda üçgen şeklinde sıralayarak oluşturun.Ben bir tırnakta üçgenleri yapmaya pembe renkle başladıysam diğer tırnakta yeşil ile başladım. İşte deseniniz tamamlandı :)


        Umarım oje desenimi beğenirsiniz. Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder