30 Kasım 2013 Cumartesi

Gliss Ultimate Repair Çift Fazlı Onarım Spreyi ve Sıvı Saç Kremi

Herkese merhabalar :)

Gliss Ultimate Repair serisinin sıvı saç kremini uzun süredir kullanıyorum. Saçlarımı açma ve elektriklenmesini önleme konusunda oldukça başarılı. Güzel bir yumuşaklık da sağlıyor.

Ben bu ürünü bu sebeplerden beğeniyorum ama aslında ürünün vaat ettiklerine gelirsek; "ULTIMATE REPAIR, 3 kat konsantre sıvılaştırılmış keratin ile çok yıpranmış saçlara bakım ve koruma sağlar. Saçın yeniden yapılanmasına ve saç kırılmalarının azalmasına destek olur. Saçlarınıza yoğun parlaklık ile dayanıklılık kazandırır."



Sıvı saç kremini uygun fiyatlı oluşundan ve saçlarımı tararken bana kolaylık sağlayacak bir ürün arayışında olduğumdan tercih etmiştim. Üründen fazla şeyler beklemeyerek satın aldım ve beklentilerim sonucunda üründen çok memnun kaldım. Bu sıvı saç kremini Bim marketlerinde 7 TL gibi bir fiyattan satın alabilirsiniz. Hem kolay ulaşılır hem uygun fiyatlı bir ürün.

Çift fazlı onarım spreyi için maalesef böyle iyimser konuşamıyorum. Bu ürünü vaatlerine bakarak, saçlarıma parlaklık vereceğini ve kırılmalarını önleyeceğini umarak satın aldım. Fiyatı ise sıvı saç kreminin iki katı filandı sanırım. Fakat bu ürün saçlarıma parlaklık vermeyi bir yana bırakıyorum saçlarımın kolay taranmasını bile sağlamadı. Saçlarıma hiç bir olumlu etkisini gözlemleyemedim. Hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu bir daha asla almam.Seriyi genel olarak beğeniyorum ; fakat bu çift fazlı onarım spreyi beklentilerimi karşılayamadı.
Bu ürünleri kullandınız mı ? Ultimate Repair serisi hakkındaki görüşleriniz neler ?

Güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle.. Güzel kalın :)

7 yorum:

  1. Çift bazlı onarım spreyi benim için kabus olmuştu, vaatlerine kanarak aldım ama saçlarıma yarar sağlayacağına zarar verdi resmen, yapış yapış birbirine dolanan saçma sapan bir hal aldı saçlarım, çok sertleştirdi, normalde ürünlerin kokuları beni rahatsız etmez ama bu ürünün kokusuna bile tahammül edemiyordum, kötü değil ama yoğun bir kokusu vardı, çevremde kullananlar da çok memnundu, sorun benim saçlarımda herhalde diye düşünüyordum, şimdi memnun olmayan birini daha gördüm, tek değilmişim demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tek değilsin :) Kokusu benim de hoşuma gitmiyor sanki içerisinde alkol var gibi :(

      Sil
  2. sıvı saç kremini daha önce kullanmıştım ne şikayetciydim ne de çok memnun. fakat çift fazli hakkında iyi yorumlar okuyup, beklentiyle aldım yalnız aradığımı bulamadım. uzun vadede etkisi değişir mi bilmem ama işlevsiz geldi. birde kokusu gerçekten çok ağır.
    yağ formlu bir ürün olarak eğer denemediysen loreal'in bakım yağını tavsiye ederim, ben çok memnunum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L'oreal'in bakım yağı hakkında çok övgü duydum ;fakat 5 - 6 tane sample vardı elimde benim saçlarımı ağırlaştırdı gibi hissettim o 5 6 tanenin hepsini bile kullanamadım :( Önerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Memnun kalmayanlara bir kisi daha ekleyebilirsin saclarim olmadii kadar yagli yapis yapis ayrica tarak girmez hal almisti

    YanıtlaSil
  4. bende hic memnun kalmadığım bir ürün.
    Ama Dove'in bakim ürünleri cok iyi bence... :)
    xoxo http://fashionsamba.blogspot.de/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dove ürünlerini daha önce hiç denemedim tavsiyen için teşekkür ederim :) hemen geliyorum bloğuna :)

      Sil