28 Kasım 2013 Perşembe

Lancome Teint Miracle Fondöten

      Herkese merhaba :)
      Cildimde doğal duracak bir fondöten arayışındaydım. Satıcı bayanın tavsiyesi üzerine Lancome Teint Miracle fondöteni aldım. Öncelikle fondöten oldukça şık, cam, pompalı bir şişede. Benim gibi kullandığınız ürünün ambalajına dikkat edenlerdenseniz bu fondöten kesinlikle sizi cezbedecek :)



      Ürünün ambalajı dışındaki güzelliklerine gelirsek ; ciltte oldukça doğal, aydınlık bir görünüm sağlıyor. Kapatıcılığı oldukça iyi. Bu fondöten cilde doğal bir ışık veriyor. Kıvamı çok sıvı bu sebeple ciltle çabucak bütünleşiyor. Glowy bitirişli bir fondöten yani ışıltılı, aydınlık bir bitiriş sağlıyor. Su bazlı bir ürün bu sebepten olacak ki cildimde sivilcelenmeye sebep olmadı. SPF 15 içeriyor. Yani cildinizi pürüzsüzleştirirken güneşten de koruyor.


      Bu fondötenin tek kötü yanı karma ve yağlı ciltlerde parlamaya sebep olacaktır. Ciltte yağlı bir görünüm yaratabilir.Sık pudralama gerektirebilir.Benim karma cildimde de sık pudralama gerektirse de ben bu fondötenin doğal duruşunu çok sevdim.
     Güzel kalın :)
   

8 yorum:

  1. Aaa tam benim isteklerimi karshiliyor.Bak canim aklimi karistirdin simdi.Shu an guerlain lingerie de peau kulaniyorum.bitince aklimdaki Clarins skin illusion du ama bunu da deneye bilirim.ben kuru ciltliyim bana uyar bu.gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Kesinlikle denemelisin ciltte yokmuş gibi doğal ben çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. yorum denetlemeyi kolay hale getir Didemcim.Yani robot olmadiginizi kanitllayin diyor ya.bu bazi okuyuculara yorucu gelebilr.bende oyleydi bilmiyordum sonra bende duzelttim.tabi kendin bilecegin ish.sevgiler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yorum yaparken o şekilde çıktığını bilmiyordum araştırıp düzelticem çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben de çok severek kullanıyorum bu fondöteni. Gerçekten çok güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fondöten hakkındaki bilgilendirici yazını okumuştum canım :) Sen cildindeki görünümü de göstermiştin :) ben yapamadım :(

      Sil
  4. sunu bılıyorum kı lancomun her urunu sahane:)) begenmebız super olmus:) sevgıler

    YanıtlaSil
  5. Canım bugün blogumda tanıttığım clarins everdaylasting fondötende çok güzel mat bir bitişi var.Bakmanı tavsiye ederim :)
    Oda çok doğal.

    YanıtlaSil