19 Kasım 2013 Salı

NOTD: Tüy Desenli Manikür

        Herkese günaydın, annemin tırnaklarına yaptığım nail artı sizlerle paylaşmak istedim. Tüy deseni ve düzensiz puantiyelerle, kibar bir nail art tasarlamaya çalıştım.
       Good morning everyone, i wanted to share the nail art that i made for my mother's nails.I tried to design a nail art with feather and mixed dots.



      Tüy desenini oluşturmak için Flormar'ın Nail Art serisinden beyaz renkli ojesinin fırçasını temizledim. Fırçayı pembe renkli bir ojeye batırarak tüy desenini oluşturmak için kullandım.Sizlerde benim yaptığım gibi ince fırçalı ve açık renkte bir oje alıp bunun fırçasını istediğiniz herhangi bir renkteki ojeye batırarak kullanabilirsiniz.
       For creating the feather pattern, i cleaned the brush of Flormar's Nail Art white colored nail polish. I dip the brush in a pink colored nail polish to create the feather pattern. You can use any of your light colored nail polish which has a thin brush to do it.


       Puantiye desenlerinin büyük olanlarını toplu iğnenin arka kısmıyla, küçük puantiyeleri ise kürdanın ucuyla yaptım. Özel fırçalarınız veya dotting toollarınız olmasına gerek yok eski bir eye liner fırçası, kalem ucu , toplu iğne, tel toka ile de bir çok desen yapabilirsiniz :)
       I did the big dots with the back of a pin and the little dots with a pick. You don't have to have speacial brushes or dotting tools, an old eyeliner brush, pencil tip, pin or an hair grip can make a lot of patterns. Stay beautiful :)

       Güzel kalın :)

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş! Ben de tırnaklarımı uzatmayı başarabilirsem deneyeceğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) maalesef benim de tırnaklarım sürekli kırılıyor

      Sil
  2. Ay bayıldım harika olmuş bu canım çok şeker !!

    YanıtlaSil
  3. lovely manicure :) followed :) xx
    www.ambifashion.com

    YanıtlaSil