26 Kasım 2013 Salı

Yves Rocher Kayısı Çekirdeği Özlü Peeling

     Herkese Merhaba :) Bugün sizlere çok severek kullandığım bir peelingden bahsetmek istiyorum. Ürünün boyu oldukça minik 50 ml. fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 18 TL civarındaydı. Ben bu ürünü yurtdışından, tamda %50 indirimdeyken 6 TL civarında bir fiyata almıştım. İyi ki almışım :)



      İçinde küçük kayısı çekirdeği parçaları var. Parçalar oldukça sert, elinizde filan parçalanmıyor ;fakat sert olmasına rağmen çok haşin bir uygulama yapmadığınız sürece cildinizi tahriş etmiyor. Ürünün kokusu bir harika :) Peelingi uygulamaya başladığınız anda her yeri yoğun bir kayısı kokusu kaplıyor :)


      Ürün aydınlanmış, temizlenmiş ve pürüzlerden arınmış bir cilt vaat ediyor. Kesinlikle tüm vaadlerini tamı tamına gerçekleştiriyor. Peelingi uyguladıktan sonra sanki cildinizde hiç yağ kalmıyor. Ben ürünü haftada bir cildime maske yapmadan önce uyguluyorum.Böylece maskenin etkisini arttıracağını düşünüyorum.

     Siz bu ürünü kullandınız mı ? Ürün hakkındaki görüşleriniz neler ?
     Güzel kalın :)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder