29 Ocak 2014 Çarşamba

Avene Cleanance Jel

Yağlı ve akneli bir cildiniz varsa sizin için cilt temizliği, cilt bakımınızdaki en önemli aşama olmalı. Avene Cleanance jel tam da çok yağlı ve akneli ciltlere uygun bir temizleme jeli.


Avene Cleanance yüz temizleme jelini geçmişte uzun süre kullandım. Bir süre sonra cildimde aşırı kuruluk ve alerjiye sebep olunca kullanmayı bıraktım. Elimdeki ürünleri de ablama verdim. Ablam senelerdir bu temizleyiciyi kullanıyor. Çok memnun kaldı.

Miskin kek ve dormokozmetik.com 'un birlikte düzenlediği çekilişten Avene Cleanance jel kazandım ve yeniden kullanmaya başladım. Bir aydır kullanıyorum. Hem geçmişteki hem de bu bir aylık deneyimime dayanarak ürün hakkındaki görüşlerime gelirsek ;

Kuru ciltler kesinlikle uzak dursun.
Karma ciltler ciltlerinin yağlıya dönmeye başladığı ve akne problemiyle karşılaştıkları dönemlerde kullanabilir. Ciltlerinde kuruma problemi başladığında kullanmayı bırakmalılar veya sadece günde bir kez kullanarak devam etmeliler.
Yağlı ciltler ise bence ellerindeki temizleyicileri bitirir bitirmez Avene Cleanance jeli denemeliler.
Avene Cleanance jeli kullandıktan sonra mutlaka cildinizi nemlendirmelisiniz. Yoksa ciltte aşırı kuruma ve gerginlik gibi problemlerle karşılaşabilirsiniz.
Sivilcelerin kökünü kurutmasa da azalmasına yardımcı bir ürün. 
Cildi çok iyi temizliyor.
Ciltteki yağı azaltıyor.
Paraben ve sabun içermiyor.


Ürünün içeriğini görsele tıklayıp büyüterek inceleyebilirsiniz. Avene Cleanance jel, yağlı ve akneli ciltlere tavsiyemdir.

Ürün hakkındaki görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder