12 Ocak 2014 Pazar

Dark Blue Smokey Eye - Lacivert Dumanlı Göz Makyajı

Günaydın :)

Dünkü yazımda bahsettiğim gibi bir ay boyunca her gün en az bir yazı yayınlayacağım. Bloğumda makyaj ve manikür örneklerine daha çok yer vereceğim. Bu yazım bu bir aylık sürecin başlangıcı olsun o halde :)
İlk yoğun göz makyajı örneğimle karşınızdayım.



Göz makyajında her zaman dumanlı gözler tercihim. Bu makyajdaki dumanlı görüntüyü elde etmek için L'oreal Smoky Bleu Mariniere paletini kullandım. 

Göz pınarlarımı paletteki en açık renk ile aydınlattım.Göz kapağıma paletteki en açık mavi rengi uyguladım.Göz kapağımın dış köşelerini açık lacivert renk ile gölgelendirdim. Göz kapağımın en dış köşesine yatık bir v harfi şeklinde en koyu lacivert rengi uyguladım ve daha sonra farları Ecotools tekli satılan far fırçası ile karıştırarak farlar arasındaki geçişi yumuşattım. Mac fluidline'ı ince bir çizgi olarak kirpik diplerime geçip daha buğulu bir görüntü elde etmek için dağıttım. Rimel olarak Maybelline Rocket Volum'Express maskarayı kullandım.

Bu göz makyajını özel günlerde veya akşamları için ideal buluyorum :) Umarım makyajımı beğenirsiniz. Herkesin dilediği gibi bir pazar günü geçirmesi dileğiyle, güzel kalın :)

10 yorum:

  1. Makyajın çok güzel olmuş. Özellikle renklerin duruşunu çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. tatlım nasıl güzel olmuş! Hayran kaldım, zaten çok güzel bir göz yapın var ve inanılmaz güzel bir makyaj yapmışsın... her gün merakla bekliyorum o zaman yeni postlarını :)))
    öpüyorum cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim senin yorumların bana yeni yazılar yazma şevki veriyor :) Öpüyorum tatlım :)

      Sil
  3. Canım harika olmuş makyajın,tabi gözlerin yapısı da ayrı güzel :)bende seviyorum dumanlı bakışları.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Kedi gozlu :)))) hihihi cok guzel olmus makyajin canim

    YanıtlaSil
  5. Makyaj gerçekten çok hoş olmuş ve sana da çok yakışmış. Gözlerinin güzelliğine değinmeden geçemeyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ama ben beğenmiyorum gözlerimi çok küçükler :(

      Sil