19 Ocak 2014 Pazar

Makyaj Çantamda Neler Var ?

Bu aralar, ablamın bana yeniyıl hediyesi olan Victoria's Secret makyaj çantamla aşk yaşıyorum. Rengine, büyüklüğüne, kumaşına, fermuarındaki şirinliğe kısacası her şeyine tutuldum :) Zaten böyle bir yazı hazırlamayı düşünüyordum. Tatlı mı tatlı bu çantaya sahip olunca yazmak iyice farz oldu.


Çantamda ağırlık yapmasını istemediğim için makyaj çantamda oldukça az ve hafif ürünler taşımaya çalışıyorum. Özel bir gün değilse gün içinde makyaj tazeleme huyum da pek yoktur. Fakat yine de makyaj çantamda olmazsa olmaz dediğim ürünler var.

İlk olmazsa olmazım tabi ki bir dudak nemlendiricisi. Gün içinde beş on kere dudak nemlendiricimi yenilediğim oluyor. Bu aralar tercihim Burt's Bees tinted lip balm nemlendirirken doğal bir renk ve parlaklık verişini seviyorum. Yazısını burada yazmıştım.

İkinci olmazsa olmazım Garnier BB roll on. Fondöten sürmesem bile göz roll onu kullanmayı seviyorum. Hem cilt tonumu eşitliyor hem de aydınlık bir görüntü veriyor.

Bir diğer olmazsa olmazım ise tester yüz ve göz nemlendiricileri. Sabah evden çıkarken aceleyle nemlendirici süremediğim zamanlarda kurtarıcım.

Törpüyü de asla makyaj çantamdan eksik etmem. Her an tırnaklarım bir yere takılabilir. Bu durumun beni gün boyu rahatsız etmesini istemem.

Gün içinde sık sık el kremi kullandığım için el kremimde çantamda mutlaka olmalı. Nemlendirmesini sevdiğim için ve minik boyundan dolayı tercihim L'occitane Shea Butter el kremi.

Olmazsa olmazlarım bu kadardı. Yaz aylarında bir de pudra ekleniyor. Geri kalanı benim o günkü tercihime veya yaptığım makyaja göre değişiklik gösteriyor.

Özel bir günse veya maskaramı sürmeden evden çıktıysam çantama Maybelline Rocket Volume maskarayı atabiliyorum.

Gün içinde allığımı yenilemek istiyorsam istediğim renk bir allık ve Ecotools allık fırçamı yanıma alıyorum.

Evden çıkarken fondöten veya BB krem sürmediysem ve canım o gün sürmek istiyorsa Garnier BB kremi yanıma almayı tercih ediyorum. Çantamda fırça taşımayı sevmediğim için yanıma BB krem alıyorum. Garnier BB kremin el ile uygulaması da ciltte oldukça güzel duruyor ve akışkan yapısı sayesinde uygulaması oldukça kolay.

Lip glossların uygulaması ruja göre daha kolay olduğu için yanıma ruj yerine lip gloss almayı tercih ediyorum.

Sizin makyaj çantamda olmazsa olmaz dediğiniz ürünler neler ? 

 Mutlu pazarlar. Güzel kalın :)






10 yorum:

  1. Cantaya bayildim :) cok guzel bir yazi olmus canim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım pembe renk hastası olarak resmen bayıldım çantana. Güle güle kullan. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Makyaj çantana bayıldım,çok tatlıı :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba didemcim.Zevklerimiz bayağı benziyor .Bb rem benimde olmazsa olmazım oldu, fondötenlerden verim alamamaya başladım hatta .Sana bir sorum olacak .Fotoğraf makinenin markasını,modelini öğrenebilir miyim ? :)

    YanıtlaSil
  6. canta ve gorsel enfes olmus..bız bayanlar bayılıyoruz degıl mı bu karelere

    YanıtlaSil