16 Ocak 2014 Perşembe

Şeker Hamuru Kurabiyeler

Merhabalar :)

Şeker hamuruyla cicili bicili süslenen kurabiyeleri sevmeyen yoktur herhalde. 

Neredeyse bir sene önce özel bir günde bu tarz kurabiyeler yaptırmak istemiştim. Önce bir internet sitesi üzerinden satış yapan bir bayanla görüştüm istediğim modelleri tarif edince 13 adet kurabiyeyi 100 TL gibi bir fiyata yapabileceğini söyledi açıkçası bu fiyatı duyunca dudağım uçukladı. Daha sonra Eskişehir'de bir yere tanesi 5 TL'den yaptırdım kurabiyelerimi. Aslında düşününce bu fiyat bile çok fazla bir kurabiye için.



Çok sevdiğim bir akrabam şeker hamurundan kurabiyeler, pastalar yapıyor.Yaptığı kurabiyeleri yukarıda bahsettiğim fiyatlardan çok daha uyguna alabilirsiniz. Fotoğrafta yaptığı bazı özel gün kurabiyelerini paylaştım. Fotoğrafa tıklayıp büyütebilir modelleri inceleyebilirsiniz. Ah keşke ben de tanesini 5 TL'den yaptırmadan önce akrabamın bu yeteneğini bilseydim :( Kendi özel olarak istediğiniz aklınızda tasarladığınız modeller varsa bu modelleri de yaptırabilirsiniz.

Ben bu kurabiyelere bayılıyorum :) Tam hediyelikler, doğum günü, nişan, düğün, kına gecesi gibi organizasyonlarda ikram etmek için de çok uygunlar. Hazır sevgililer günü de yaklaşıyorken bence sevgiliye güzel bir hediye olabilir :)

İlgilenenler varsa lütfen benimle iletişime geçsin. Güzel kalın :)



3 yorum:

  1. =) şeker hamurunun tadını hiç sevmesem de past ave kurabiyelere kattığı güzelliğe bayılıyorum.. ben kendi şeker hamurumu kendim yapmıştım çok ugraştırmıştı ama başarında cook mutlu olmuştum ancak bir dahakine netten hazır hamur siparişi verip suslememi kendim yaparım dedim oyle de yapcam eşimin doğum günü için. Fakat kısmetse bebek sahibi olunca kendim uğraşamayacağım o yüzden aklımda sen olacaksın =)) bilgi için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım :) İnsan kendi yapınca onun mutluluğu bambaşka :)

      Sil
  2. canım kurabiyeler harika gözüküyor. Ben bayılırım yapmasına da yemesine de. Bu şeker hamurlu kurabiyeler ayrı bir yetenek istiyor herhalde. Ben de 1 kere denedim fena olmadı ilk deneme için ama biraz uğraşılırsa insanın yapamayacağı şey yok . :) sevgiler...

    YanıtlaSil