6 Şubat 2014 Perşembe

Koyu Dumanlı Göz Makyajı - Dark Smokey Eye

Herkese merhabalar :) 

Bugün benim için oldukça stresli bir gündü. Aslında bu yazıyı sabah saatlerinde yayınlamayı planlamıştım ;fakat ders ön kayıtlarımda bir sürü problem çıktı. Öğrenci bilgi sistemine bir türlü giremedim. Girdikten sonra yanlış dersi seçtim falan filan. Yazımı hazırlamam bu saate kadar aksadı. 

Daha önce koyu mürdüm göz makyajı yapmıştım ve sizlerle paylaşmıştım. O makyajdan sonra koyu göz makyajına karşı sempatim arttı. Farklı renkte ama yine aynı teknikle kopkoyu bir göz makyajı daha yaptım.


Göz kapağımda oluşan renge bir ad veremediğim için yazımın adını koyu göz makyajı koydum. Bana sorarsanız oluşan renk kopkoyu altın yansımalı haki yeşili gibi bir şey olsa gerek :)

MAC Fluidline Blacktrack jel eyelinerı tüm göz kapağıma Ecotools Concealer fırçası ile sürdüm. Göz pınarıma yakın yerlere sürmemeye özen gösterdim ve gözlerimin dış köşelerine daha koyu olacak şekilde sürdüm. Eyeliner sürdüğüm göz kapağıma pıt pıt dokunuşlarla The Balm Jovi paletindeki Lead Zeppelin adlı farı uyguladım. Göz pınarlarımı aydınlatmak için Iron Maid-in adlı, altın renkli farı kullandım. Lead Zeppelin adlı farı alt kirpik diplerime de sürdüm. Üst kirpik diplerime ince bir şekilde eyeliner çektim. Göz kapağımda farın bitip tenimin başladığı yerdeki geçişi yumuşatmak için farı karıştırma fırçası ile karıştırdım. Kirpiklerimi kıvırdım ve Maybelline Rocket Volum maskarayı uyguladım.


Göz makyajımı nasıl buldunuz ? Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com




7 yorum:

  1. Koyu göz makyajına bayılıyorum senin gözlerine de bu makyaj çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Bakımlı kedinin "kedi gözü" makyajı olmuş :) Göz yapınla alakalı olarak koyu göz makyajı yakışmış abartı durmuyor çok hoş bence sık sık paylaşmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Haklısın kedi gözü oldu :)

      Sil
  3. Çok hoş olmuş =) Hem de ne kadar az makyaj malzemesiyle yapmışsın, bravo valla =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. Hoş olmuş canım :) Ben far sürmeye ,kullanmya pek alışkın değilim ,elimde yatkın değil biraz galiba .Yavaş yavaş öğreniyorum .Senin makyajlarını da takip ediyorum ; fikir oluyor bana da makyaj yaparken .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım fikir olabilmesine çok sevindim :) Senin de elin yatkındır alışkın olmadığın için sana öyle geliyordur :)

      Sil