5 Mart 2014 Çarşamba

Bitenler #1

Bitenler yazısı yazmayı daha önce hiç düşünmemiştim. Biten ürünlerin ambalajlarını da bu sebeple hiç saklamıyordum ;fakat bakım ürünlerimin demirbaşlarını aynı anda bitirince bitenler yazısı yazmaya karar verdim.


Vichy Normaderm Tri-activ Nemlendirici : Yüzümde hafif yapış yapış bir his bırakması dışında sevdiğim bir üründü ; fakat daha iyisini buldum. Bir daha almam. Yazısını burada yazmıştım.

Nivea Repair & Care El Kremi: Nemlendirmesinden çok memnun kaldım ; ama çok yoğun yapılı olduğu için sadece geceleri kullanabildim. Elimde şu an çok fazla el kremi olduğu için yakın zamanda bir daha almam.

Kiehl's Rare Earth Pore Cleansing Mask: Severek kullandım. Bitmesine üzüldüğüm bir ürün oldu hatta bitmesin diye sonlara doğru sadece sivilcelerimin üzerine sürdüm :) Yazısını burada yazmıştım.

Sebamed Clearface Deep Cleansing Facial Toner: Uzun süre bu toniği sevemedim. Cildimde çok zor emiliyordu. Emilene kadar yüzümde yapış yapış bir his bırakıyordu. Sivilcelendiğim bir dönemde her gece kullandım ve temizlemesinden sivilceler üzerindeki etkisinden çok memnun kaldım. Bir daha alabilirim.

L'oreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Temizleme Jeli: Yazın yüz temizleme jelim bittiğinde alelacele aldığım bir üründü. Temizlemesinden memnun kaldım ; fakat problemli bir cildim olduğu için cilt temizliğinde dermokozmetik ürünler dışındaki ürünlere güvenmiyorum.

Maia Argan Özlü Saç Bakım Yağı: Ayda yılda bir üşenmediğim zamanlarda gece bu yağı tüm saçıma sürüp bone takıp yattım sabah yıkadım. Memnun kaldığım bir üründü. Sabah gerçekten saçlarım nemli, yumuşacık ve parlak oluyordu.





4 yorum:

  1. Bu argan ozlu yag markasini ilk kez duydum nerden aldin canim?

    YanıtlaSil
  2. Nivea Repair & Care El Kremi çok beğenerek kullandığım bir ürün çok yoğun bir yapısı var gerçekten ama nemlendirdiğini fazlasıyla hissediyorsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok iyi nemlendiriyordu. Ben gece yatarken sürüyordum sabah ellerim yumuşacık oluyordu :)

      Sil