8 Nisan 2014 Salı

Sleek Storm Palet İle Kahve Tonlarında Göz Makyajı

Günaydın!

Sleek Storm paleti kullanarak yaptığım ikinci göz makyajı, yine tercihe göre hem gündüz hem gece kullanılabilecek kahve tonlarında bir makyaj. Bu sefer makyajı kendime değil ablama yaptım. Makyaj yapmaktan gerçekten çok zevk alıyorum. Keşke makyaj yapacak daha çok modelim olsa :)


İlk olarak The Balm Put A Lid On It far bazını tüm göz kapaklarına ve alt kirpik diplerine uyguladım. Daha sonra 1 numaralı rengi düz sıkı bir far fırçası ile tüm göz kapağına uyguladım. 2 numaralı rengi göz kapaklarının ortasından dış köşelerine doğru uyguladım. 3 numaralı rengi göz kapağının dış köşelerine yan yatmış bir v harfi oluşturacak şekilde sürdüm. Tüm farları ve farların ten rengi ile buluştuğu kısımları temiz bir karıştırma fırçası ile karıştırdım. Karıştırma fırçama 4 numaralı rengi alarak gözün kavis kısmında fırçayı gezdirdim. Göz pınarlarını 1 numaralı renk ile aydınlattım. Alt kirpik diplerine 3 numaralı rengi uyguladım. Son olarak maskara sürerek makyajı tamamladım.


Ablama yaptığım kahve tonlarındaki göz makyajını nasıl buldunuz ? Güzel kalın :)


5 yorum:

  1. cok cok cok guzel :Dcok yakısmıs

    banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) Bloğunu takibe aldım, çok tatlı bir bloğun var :)

      Sil
  2. Çok güzel! Öyle tonlara bayılırım zaten. Yeşili da merak ettim :)

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu palet ile farklı tonlarda bir sürü makyaj paylaşacağım bloğumda :) Yeşil farı kullanarak da yaparım bir tane :) Teşekkür ederim :)

      Sil