20 Mayıs 2014 Salı

Wet n Wild Coloricon Allık - Heather Silk

Wet n Wild ürünleri Türkiye'de yeni satılmaya başladığı için bu markanın ürünlerine bloğumda bol bol yer vermeye çalışıyorum. Wet n Wild'ın farları kadar allıkların da güzel olduğunu yabancı bloglarda okumuştum. Bu sebeple farlarını denedikten sonra ilk denemek istediğim ürün allıkları oldu.


Allıklarımın çoğu mercan tonlarında olduğu için bu sefer tercihimi pembeden yana kullandım. Heather Silk çok hoş bir pembe. Tamamen mat bir allık. Fotoğraflarda normalde olduğundan daha açık çıkmış. Normalde rengi biraz daha koyu.


Allığın içinden bu şekilde kesik uçlu küçük bir fırça çıkıyor. Bu fırçayı allık uygulamak için kullanışlı bulmadım ; fakat kontur yapmak için kullanışlı bir fırça olduğunu düşünüyorum. Siz de allıkların içinden çıkan bu ince fırçaları kontur işlemi için kullanabilirsiniz.


Bu fotoğrafta elimin üzerine çok az uygulanmış halini görebilirsiniz. Fırçaya birkaç kez almam yetiyor. Kolayca rengini veriyor. Oldukça pigmentli. Dağıtılması da çok kolay, sürdüğünüz yere yapışıp kalmıyor. Yapısı yumuşacık, kadife gibi.

Wet n Wild ürünleri Gratislerde satılıyor. Hem de oldukça uygun fiyatlarla.

Pembe bir allık arayışındaysanız bu allığa şans vermelisiniz.

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

5 yorum:

  1. rengi harikaymıs cok tatlı gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Rengi cok tatlı gozukuyor. Gule gule kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Şekermi şeker şekerim ,güle güle sürüştür yanacıklarına (:
    mucuk ss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim öpüyorum :) <3

      Sil