27 Haziran 2014 Cuma

Rival de Loop Regeneration Göz Kremi

Rossmann'dan aldığım diğer ürün Rival de Loop göz kremi. L'oreal göz kremim bitmişti, yeni bir göz kremi arayışındaydım. Rival de Loop göz kremlerinin methini daha önce duymuştum. Uygun fiyatlı olduğunu görünce de neden denemeyeyim dedim.


Ürünün Türkçe açıklamasında şöyle yazıyor ;

Çok kuru ve yağsız ciltlerin ihtiyaçları için geliştirilmiş yoğun bakım kremidir. E vitamini cildi ışığa bağlı erken yaşlanmaya karşı korur. Üzüm çekirdeği, çuha çiçeği ve soya yağından oluşan lipit kompleksi zengin doymamış yağ asidi içerir. Cildinizi yoğun nemlendirir ve nem kaybına karşı korur. Balkabağından elde edilen yeni hücreler cildi yatıştırır ve ince çizgilerin oluşumunu engeller. Zengin beta karotin ile mineraller ve iz elementler barındırır. Serbest radikalleri yakalayıcı özelliği sayesinde cilt erken yaşlanmaya karşı korunur.


Benim ürünle ilgili düşüncelerime gelirsek ; nemlendirmesi çok yoğun değil ; fakat benim için yeterli. Göz çevresinde aşırı kuruluk yaşayanlar için yetersiz gelebilir. Ben zaten göz kremini önlem amaçlı kullanıyorum.
Kırışıklar oluştuktan sonra estetik müdahaleler dışında oluşan kırışıklıkları geçirecek bir yöntem var olmadığını düşünüyorum. Önemli olan kırışıklıklar oluşmadan önce aldığımız önlemler. 

Bu kremin tüpte olmasını sevdim. Bir önceki göz kremim kavanozdaydı. Bu durumdan hem kullanım açısından hem hijyen açısından hiç memnun kalmadım. Tüpte olunca kremi parmaklarınıza almanız kolaylaşıyor ve hijyenik bir uygulama yapmış oluyorsunuz.

Krem çok kolay emiliyor. Geride hafif nemli bir his bırakıyor. Nenlendirmesi orta seviyede.

Rival de Loop göz kreminden memnun kaldım. Bittiğinde bir daha almayı düşünüyorum. Belki yine Rival de Loop alırım ;fakat farklı bir seriyi deneyebilirim.

Güzel kalın :)

instagram: @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

3 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
  2. Selamlar
    Ben de bu ürünü aldım ve kokusu kötü diye geri iade ettim. Bozuk muydu bilmiyorum. Kokusu nasıl sizdekinin rahatsız edici mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümsüz olduğu için güzel bir kokusu yok ama rahatsız edecek kadar da kötü kokmuyor. Beni hiç rahatsız etmedi. Belki de bozuktu senin aldığın.

      Sil