8 Haziran 2014 Pazar

Sebamed Clear Face Bakım Jeli

Uzun bir süre ardından herkese merhaba !

Finallerim nedeniyle bir süre bloğa zaman ayıramadım ;ama bu günden itibaren bu zamanı telafi etmek adına daha sıkı çalışacağım :)

Sebamed Clear Face Care Gel, akne sorunu olan yağlı ciltlere uygun bir nemlendirici. Jel yapılı. Çok hafif bir yapısı var. Yaz aylarında yağlanması artan ciltler için de çok uygun olduğunu düşünüyorum.


Yağlı ciltler için nemlendirmesi yeterli gelecektir. Ürün hem nemlendirmeyi hem de yeni sivilcelerin çıkmasını engellemeyi vaad ediyor. Bu vaadini kısmen yerine getirdiğini düşünüyorum. Yeni sivilcelerin çıkmasını tamamen engelleyemese de bu ürünü kullanırken ağır bir nemlendirici kullandığınız zamanlardaki kadar sivilceniz çıkmayacaktır.


Cildinize sürdükten sonra hafif yapış yapış bir his bırakıyor ;fakat tamamen emildiğinde bu his yok oluyor. Benim için bu nemlendiricinin tek kusuru kokusu. Kokusundan hiç ama hiç hoşlanmıyorum ; neyse ki emildiğinde rahatsız edici kokusu da ortadan kalkıyor.

Ürün bildiğim kadarıyla temiz bir içeriğe sahip.

Bu nemlendiriciyi çok yağlı ciltlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Yağlanma probleminden dolayı nemlendirici kullanmaktan hoşlanmayanlar bu nemlendiriciye bir şans versin, memnun kalacağınıza eminim :)

Sebamed Türkiye bu ürünün asıl amacının nemlendirmek değil sivilceleri tedavi etmek olduğunu, nemlendirmenin ürünün ikincil özelliği olduğunu bildirdi. Ürün sadece nemlendirme amacıyla kullanılırsa istenen sonucu vermeyecektir.


Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder