22 Temmuz 2014 Salı

Plaj Çantamda Ne Var ?

Antalya'dan döndüğüm gibi kendimi yazlıkta buldum ; fakat havalar burada pek de iyi gitmiyordu. Dün sabah sıcak ve güneşli havayı görünce soluğu sahilde aldık. 


Annem de ayrıca plaj çantası götürdüğü için aslında ben yanıma fazla bir şey almıyorum. Havlu ve vücut için güneş kremlerini annemin plaj çantasına koyuyoruz. 

Cildimizi mutlaka güneşten korumalıyız. Bronz ten güzel fakat maalesef güneşin bir çok zararlı etkisi var. Bu sebeple plaj çantamda Avene Emulsion SPF 50 güneş kremini daima bulunduruyorum.

Bol su tüketmenin cildimiz için ne kadar faydalı olduğunu hepimiz biliyoruz artık. Suyu pet şişede taşımak özellikle bu sıcaklarda pek de sağlıklı değil aslında. Termos gibi bir şeyde yanımda taşısam daha iyi olacak veya cam şişeler daha sağlıklı.

Tahta tarakla tanıştığımdan beri saçımı asla plastik tarakla tarayamaz oldum. Denizden çıktığımda saçlarımdaki karışıklığı açmak için çantamda tahta tarak bulunduruyorum.

Deniz suyu ve güneş saçlarımı çok kurutuyor. Bu kuruluğu önlemek için denizden her çıktığımda saçlarıma Pantane Argan Yağlı Elixir uyguluyorum.

Dudaklarımızı da güneşin zararlı etkilerinden korumalıyız. Spf 20 içerdiği için Neutrogena dudak nemlendiricisini plaj çantamda taşıyorum.

Yine güneşten yüzümü korumak için sahile giderken yanıma şapka alıyorum.

Güneş gözlüğünü de aslında göz çevremi güneşin zararlı etkilerinden korumak için takıyorum. Güneş gözlüğü takmadığımda gözlerimi çok kıstığımı fark ettim bu göz çevremin erken kırışmasına sebep olabilir.

Sakız çiğnemeyi seviyorum. Delete nefesimi de tazeliyor. Genelde her çantamda sakız bulunuyor.

Sahilde kitap okumayı çok seviyorum. Kış aylarında neredeyse hiç kitap okuyamasam da yazın bol bol kitap bitiriyorum. Şu sıralar Çamlıca'nın Üç Gülü adlı romanı okuyorum. Kurtuluş savaşı zamanında öne çıkan üç kadının hayatını anlatıyor.

Sıcakta cildim çok geriliyor hem bu gerginliği gidermesi hem de beni ferahlatması için Avon Ferahlatıcı Güneş Sonrası Spreyi yanımda taşıyorum.

Yüzümü nemlendirmek ve ferahlatmak içinse Yves Rocher Yüz Ferahlatıcı Spreyi kullanıyorum.

Telefonum her zaman yanımda. Deri bir kılıf içinde taşıyorum.

Benim plaj çantamın içindekiler bu şekildeydi. Sizin plajda yanınızda olmazsa olmaz ürününüz nedir ?

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com


16 yorum:

  1. Avon'un güneş sonrası spreyini ben de geçen sene kullanmıştım.Gerçekten işe yarıyor,ferahlattığını hissediyor insan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben ilk kez güneş sonrası krem kullandım. Memnun kaldım :)

      Sil
  2. şapkan çok şirin gözüküyor canım ayrıca tahta tarak nasıl bir şey? ilk kez duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tahtadan yapılmış tarak saçlardaki elektriklenmeyi önlüyor, plastik taraklar gibi saçı yolmuyor. Saçlarımdaki dolaşıklığı kolayca açıyor.

      Sil
    2. Çok merak ettim, bende deneyeyim hemen :)

      Sil
  3. Bende deniz istiyorummmm!!!! Bu arada çekiliş var katılırsan sevinirim tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim hemen bakıyorum çekilişe :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Evet bir buçuk hafta kadar önce Antalya'daydım :) Orada mı yaşıyorsun canım ?

      Sil
  5. Benim devasa bir plaj çantam var ve kızımın ihtiyaçlarıda dahil herşey onun içinde ve inanılmaz ağır oluyor haliyle :) İçinde ise yok yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edebiliyorum canım :) Biz bu yaşımıza geldik hala annemin çantası bizim de ihtiyaçlarımızla dopdolu :)

      Sil
  6. Antalyada yaşıyorum, eskisehirde okuyorum :)) umarım tanısiriz bi araa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Eskişehir'de okuyorum :) Umarım tanışırız :)

      Sil
  7. Selammmm, hop geldim bende :) bu arada resmin güzelliği diyorum....
    O ürünlerin hepsi harika bence :)
    öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil
  8. Ay tatil deyince akan sular durur!ben de heyecanla çantamı hazırlamayı bekliyorum. Avon güneş ürünleri tahminimden çok daha iyiler, sende gördüm aklıma geldi bir kataloğa bakayım:)

    YanıtlaSil
  9. Plaj cantamin olmazsa olmazlari gunes kremim, deniz gozlugum, gunes gozlugum, yedek bikinim ve havlum :) Sac bakimimi sonra hallediyorum ;)

    O tahta taraklari ben de merak ediyorum. Cosmetica'da gormustum sanirim bir defa. Sonra aklimdan cikmis. Ise yariyorsa deneyebilirim o zaman ben de :)

    YanıtlaSil