27 Eylül 2014 Cumartesi

Sonbahar Makyaj Çantamda Neler Var ?

Merhabalar :)

Sonbahar iyice kendini hissettirmeye başladı. Okulda başladığı için her gün makyaj yapıyorum. Gün içinde makyaj çantamı yanımda taşımasam da kendime günlük kullanacağım ürünlerle çanta hazırladım. Bu şekilde sabah kullanacağım ürünleri aramakla zaman harcamıyorum. Çantamın içinden alıp kullanıyorum.


Günlük ten makyajımda Clinique CC krem kullanıyorum. Kapatıcılığı çok az, ciltteki kızarıklıkları gidererek cildimin daha sağlıklı görünmesini sağlıyor. Spf 30 içerdiği için ayrıca güneş kremi kullanmama gerek kalmıyor.

Göz altı kapatıcısı olarak Garnier BB Roll-on ve Maybelline Fit Me kapatıcıyı birlikte kullanıyorum. İkisini de bitirmeye çalışıyorum, yakında bitecek gibiler.

Allık olarak YSL Kiss & Blush 1 numaralı rengi kullanıyorum. Sabahları makyaj yapmak için az zamanım olduğunda çok pratik oluyor.

Benefit High Beam aydınlatıcı küçük boyutlu olduğu için çantamda yerini aldı.

Essence All About Matt transparan pudra ile makyajımı sabitliyorum.


Çoğu zaman far sürmeye üşendiğim için bol maskara ile yetiniyorum. Rimel sürmeden önce mutlaka Flormar Crazy Look Maskara Bazını uyguluyorum. Rimel olarak Maybelline Rocket Volum'Express ve The Falsies Black Drama maskarayı birlikte kullanıyorum.

Eğer Far sürecek kadar zamanım varsa genelde Wet n Wild Walking On Eggshells paletini kullanıyorum.

Kaşlarımı Catrice Eyebrow Filler ile doldurup sabitliyorum. Catrice ürünleri ülkemizde satılmıyor eğer alma fırsatınız varsa bu ürünü mutlaka edinin. Uygun fiyatına rağmen harika performans çıkarıyor.

Ruj olarak son zamanlarda sıklıkla Wet n Wild MegaLast serisi rujların Rose-bud rengini kullanıyorum. Bence günlük makyaj için çok güzel bir renk.


Sizin makyaj çantanızdan çıkarmadığınız, günlük makyajınızda sıklıkla kullandığınız ürünler neler ?

Güzel kalın :)

instagram : @didemtrker
twitter: @BakimliKediBlog
mail: didemturker94@gmail.com

6 yorum:

  1. Ben de tam yenice makyaj cantamdaki ürünler ile ilgili yazmistim :) balm in eyelid primerini yeni kullanmaya basladim. Sen memnun musun urunden? :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı, ellerinize sağlık. Ben de bu son indirimlerde aldım bir rocket volume, seveceğim gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Son bahar ve kışın fondeten kullanmayı severim. Yazın hiç sürmem ama kışın bayılırım :)

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş,benimde okula giderken günlük makyajım bu şekilde:)

    YanıtlaSil
  5. cok güzel yazi, YSL ürünü bende merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Maybelline Rimel kesinlikle olmazsa olmazlardan :)


    http://yeserenyaprak.blogspot.com/

    YanıtlaSil